tirsdag 16. april 2013

Titt Tei


Nå var det lenge siden sist....
Etter en ukes vinterferie, kom jeg liksom litt ut av vanen med å legge inn en liten hilsen her. Så kom påska...

Må vel innrømme at det har vært godt med en liten pause fra bloggen, men idag da jeg var innom for å se, oppdaget jeg både hyggelige kommentarer, og en så høy statistikk på siden min som nesten ga meg litt dårlig samvittighet for mitt fravær..

Vel, her er jeg altså mine hyggelige blogg lesere.

Idag regner det så det spruter her, og godt er det, for selv jeg er lei av vinter nå!!
Håper den siste snøen tiner som i denne vesle aprilsangen:


Den siste snøen som fins i skaret, 
den tiner jeg for jeg er april. 
Den gir deg blåveis i bekkefaret, 
og regn og solskinn og mere til.


2 kommentarer:

  1. Hei på deg!!
    Og velkommen tilbake! Har savnet deg her på bloggen! Gleder meg til å følge deg videre!
    Ha en fin dag! Klem fra Anne-Marit :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det;) går litt tregt enda, prøver å endre litt her også som du ser! Ha en fin uke.

      Slett

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!