tirsdag 12. februar 2013

Slumrende koffeinavhengighet


Med et eller annet ufølsomt vesen sittende oppi mitt hode med en hammer og banke, ble det sofakroken en stund etter jobb i ettermiddag. Da ble det en sjanse til å få prøvd det nye slumreteppet fra svigermor. Dere husker kanskje jeg snakket om henne tidligere med sine "Svigermorsruter"

 Jeg har ikke fått min dose kaffe idag, og lurer på om jeg rett og slett er ei real kaffekjerring som maskinen ikke fungerer på uten kaffe? 
Vel, jeg har god sjans til å få tatt det igjen ikveld, 
da skal jeg nemlig møte ei bøtte med flere kjerringer på klubb. 
Gleder meg allerede både til en real dose koffein 
og en enda større dose kakling fra medsammensvorne kaffekjerringer.
Ha en fin kaffekopp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!