onsdag 13. juni 2012

I fyr og flamme


Det er vel ikke akkurat årstiden for fyring og vedbriketter?
Neida, men jeg får stadig bestillinger på disse trekkene til de ellers så lite pene tennbrikettboksene, så da strikker jeg i vei uansett årstid.


Mønsteret er hentet ut fra et setesdals-mønster. Jeg har desverre ikke noe mønster på dette til å dele med dere. Jeg legger opp 80 masker med ullgarn som passer til pinnenr 3,5, og strikker til den passer til boksen jeg skal ha;))



Vi er så heldige å ha en utepeis i hagen, så litt nytte gjør den også her om sommeren hos meg.

Utrolig hvor stor forskjell det på boksene forresten, selv om antall briketter er likt. 
De jeg strikker passer til boksene på Europris ;) 
Lyst på en?

                                                            

Klem fra 
LilleBessa  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!