fredag 1. februar 2013

Meg selv i februar


For et herlig vær februar starter med. 
Idag har jeg tatt med meg både levende og ikke levende pelsdotter ut i det strålende været*SMILER MYE*
Etter en mørk og kald januar, var disse solstrålene som ren medisin å regne.

" Jeg som kun behøver  et glimt of solen  
for at briste i høi latter of en glæde, jeg ikke kan forklare mig? 
Når jeg lugter til et grønt blad, glemmer jeg bedøvet  
fattigdom, rigdom, fiender og venner. 
Min kats strygen mod min kind udglatter alle hjertesår.  
I min hunds øine sænker jeg mine sorger som i en dyb brønn. " 
(Henrik Wergeland: Mig selv )



Som jeg fortalte HER igår da jeg hadde baken godt plantet i sofaen, 
er nå denne Dorthe genseren ferdig. Jammen var den ikke varm nok til at jeg 
kunne nyte både kaffe og lunsj utendørs idag.
Jeg krysser fingrene for at været holder seg hele helgen,
jeg har nemlig planer om å gå litt på ski.

Ha en strålende helg 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!