lørdag 13. oktober 2012

Brukthandel



Som jeg fortalte igår, HER, skulle trauet til fjells. 
Skruene er igjen gamle, men slapp av, det henger fortsatt sammen... Klaffebordet og gyngestolen jeg fortalte om HER, har også kommet på plass. 


 Faktisk har både trauet, gyngestolen, klaffebordet, lampen på bordet, og disse lysestakene som jeg har på  hver side sin av peisen, blitt kjøpt på kjøp og salg siden NEEDY på facebook. 
Hjorten og åkleet er kjøpt på Finn.no.

Rene brukthandlerhjørnet dette altså. Men litt hjemmelaget også da.
Teppet i oldermorsruter er heklet av min kjære svigermor.
 Jeg har jo fortalt dere om dette før HER.
Under bordet i kurven har jeg strikket opp en del tovede tøfler i ulike størrelser, 
så her skal ingen måtte fryse på beina *smiler*


Ha en fin høstkveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!