mandag 8. oktober 2012

En farsott



Høstferien er igang, og det blir tid til kos foran tv på kveldene med nytt strikketøy.  Jeg har hivd meg på farsotten som går over landet, og kjøpt meg garn til Dorthe Skappell sin genser. Etter å ha vært utsolgt i lengre tid, kunne jeg blid og fornøyd ta fatt på arbeidet etter en bytur idag. 
Jeg trengte virkelig å få tankene over på noe annet etter den triste søndagen IGÅR.

Hadde tenkt å spare oppstarten av strikkingen til vi dro til fjells, 
men jeg klarte ikke å la være. 
Det er bare Såååå moro å starte på noe nytt strikketøy, verre er det å få avsluttet det, 
men det er en helt annen sak *smiler*

Nå er det strikking ,71 gr. Nord og Farmen resten av kvelden


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!