fredag 25. januar 2013

Dippedutter



På hytta har vi kastet ut det gamle stereoanlegget, og det var bruk for en ny radio.
Hjemme har vi hatt en Tivoli radio som både kan lades opp og brukes ute.
Det måtte bli noe lignende til fjells.

Fin julegave til mannen tenkte jeg, og durte i vei til butikken.

Utvalget i lyd er ENORMT, og i min leiting, ble ønsket (vel mitt iallefall), endret til en fantastisk bedre løsning ( ifølge meg ihvertfall). Nemlig en dockingstasjon til våre telefoner. 
At jeg ikke har tenkt på det før?

Tivoliradioen er nå flyttet til fjells, og denne har (etter julens gaveutdelinger)
blitt plassert her hjemme.For tiden står den på kjøkkenet, men den flyttes rundt etter behov.
Ja fjernkontroll har den også.Det geniale med den er at den også kan lades opp og tas med ut,
det følger endog med en veske så vi kan ha den med ut i båten, den lader opp telefonen samtidig, radioen stopper når telefonen ringer, vi får inn kanaler i hytt og pine,den kan brukes til ipad(som om jeg har det) ,vi kan spille av musikk fra f.eks.youtube og spillelister fra itunes,
og det er god nok lyd for oss her hjemme.Jøss så oppdatert vi plutselig ble her....
Og ja, mannen ble også glad for gaven *smiler*

Dere har vel oppdaget slike dippedutter for lengst dere vel?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!