onsdag 16. januar 2013

Latskap er alle oppfinnelsers mor


"Den late forflytter seg bare fra en sitteplass til en annen."
Så sant som det er sagt!

Vel da tror jeg jammen jeg fikk et blinkskudd av en av dem igår *smiler*


Jeg spurte pent om ikke minstemann her kunne frese over gårdsplassen, 
og etter en stund hørte jeg rop og latter utenfra. 
Det var da merkelig så gøy det var å måke idag, tenkte jeg. 
Men det var ikke merkelig i det hele tatt, 
for utenfor var det en som lekte seg så snøen skvatt.

"En oppfinnelse, det er noe som en ikke helt og holdent er herre over selv"
Gårdsplassen ble da tømt for snø, men hvite garasjedører 
og grunnmurer hadde vi ikke før??? Og inngangsdøra ble enda hvitere....


Vel, det blir nok noe stort av karen, for "Oppfinnerne forandrer menneskene og verden 
mer enn generalene og statsmennene."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!