søndag 2. desember 2012

1.Advent og en heldig vinner

Jeg regner med at mange av dere har tent det første adventslyset ikveld. 
Vel, nå har endelig årets adventslys kommet på bordet her også. 
Men adventsstaken i kjøkkenvinduet og lys på treet ute har jeg ikke rukket å få frem....
Heldigvis har det begynt å snø her, så stemningen er reddet, hi,hi.

 Alle dere som var med på trekningen ikveld, ble tildelt et nr. Mannen min valgte et tilfeldig tall, selvfølgelig uten å vite hva det var jeg holdt på med. Den heldige vinneren ble dermed:

Camilla med bloggen Camilla sin verden.
Gratulerer!
Et mariustrekk til din Iphone kommer i posten;)


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Bare hyggelig at det ble deg med din fine blogg, har sendt deg en mail;)

      Slett

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!