lørdag 8. desember 2012

Gjennom marg og bein

Med disse margposteiene tror jeg jeg sier meg ferdig med baking før jul... trur jeg *smiler*

Dere har kanskje skjønt at jeg liker å bake, og spesielt når det egentlig er noe annet kjedelig som egentlig skulle vært gjort. Men for å få disse kakene i fryseren, måtte jeg ha en skikkelig opprydding der, så da er det på tide å få spist noe av julebaksten istedet. 

Favorittene mine er kaker som kan fryses, og som kan spises hele året, så da prøvde jeg meg på margposteier for første gang. 
Fatet de ligger på her har jeg arvet av min mor, herlige retrofarger ikke sant?
Jeg ble egentlig litt skuffet over fyllet. Trodde det skulle bli seigt og søtt?
Lurer på om jeg har gjort noe feil?
 Neste gang skal jeg heller bruke fyll som inni fyrstekaken.
Men gode ble de, og det var overraskende enkelt selv om det var tidkrevende.
Det gjør forresten ingen ting, for da rakk jeg jo ikke det andre jeg skulle ha gjort, hi,hi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!