søndag 16. desember 2012

Sulten på adventskrans

Vi feiret likegodt 3. søndag i advent igår vi, med litt "hyttebakt"
 i skikkelig vinterstemning høyt til fjells. 
Litt kos skal man ha på hytta også. 
Jeg bruker mest kubbelys der, så det var igrunn flaks at jeg fant disse hvite lysene. 
Vel, med litt fototriks aner dere kanskje ikke at det bare er 3, 
og i tillegg at det ene er knekt?

Jeg var så sulten,så jeg måtte få unna fotograferingen mens kaka var varm.
Dermed datt det ene lyset i gulvet etterhvert, med det resultat at lyset knakk, 
og stearinen fløt utover gulvet.... Ikke lurt å være glupsk :(

Nå er kaka spist opp og hytta pyntet til romjul og nyttår. 
Selvfølgelig skal jeg dele litt bilder med dere i løpet av de neste dagene.

Ha en fortsatt fin adventssøndag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!