lørdag 8. september 2012

Før stormen


 Det nærmer seg høsten for alvor, selv om vi har hatt noen deilige sensommerdager her i sør. Men nå begynner bladene å gulne, høststormen har såvidt startet og blomstene visner. Vel, blomstenes tuslete utseende har vel en sammenheng med at jeg ikke er like motivert for hagearbeid og blomsterstell nå på slutten av sesongen.....




 Uansett, så vil jeg gjerne holde bittelitt lenger på den gode sommerfølelsen 
ved å dele noen av mine minner fra i sommer. Her var det krokkert-kamp mot pappa! 
Jeg blir bare så glad av å se og høre folk leke og ha det gøy i hagen. Enda godt at leken er bevart selv om guttene mine nå ikke er guttunger for andre enn meg lenger. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!