fredag 14. september 2012

Høstinteriør


 På helgens tur som jeg fortalte om HER, gikk det mye i skinn. 
Dette fine saueskinnet kjøpte jeg meg på vei opp. 
Vertinnen hadde store problemer med å sende det med meg hjem igjen, for det passet så utrolig fint inn på den sjarmerende hytta hennes. 
Jeg vil gjerne dele litt bilder med dere, og kanskje får dere som jeg, 
litt tips til høstens lune interiør?


















Jeg regner med at dere har sett denne FØR? Nå pryder den vinduet i den flotte Uvdal- hytta!

Jeg gleder meg allerede til å bli invitert hit opp igjen!

2 kommentarer:

  1. Lisbeth Bygjordet Eriksen14. september 2012 kl. 23:22

    Flotte bilder og herlige minner!! Klem vertinna <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Se der var du ja ;) Ja dette må vi gjøre igjen, jeg er klar!

      Slett

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!