søndag 30. september 2012

På epleslang



 Jeg fortalte dere om pæretreet i min pappas hage HER. Vel denne gangen har jeg vært på epleslang. Og jeg er ikke den eneste som har vært det kan jeg fortelle dere! 
Mitt rom i pappas hus vendte ut mot gaten, og hagen med frukttrærne. 
Det var ikke sjelden at jeg spionerte på dem som i kveldens mulm og mørke, 
stjal til seg et eple eller ei pære. 
Det var nok av frukt, så det var mest på gøy at jeg lagde litt spetakkel 
bak vinduet for å skremme dem, hi,hi. 
Kanskje DU var en av dem jeg skremte bort?

Imorgen har jeg bursdag, og siden vi har en kakelov på jobb som sier 
at man MÅ ha med kake når man har bursdag, 
er det vel ingen vei utenom selv om jeg akkurat har kommet hjem fra fjells
og heller kunne tenke meg å slenge beina i sofaen. 

Hva slags kake jeg skal lage er vel selvsagt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!