søndag 25. november 2012

Hurra, ny Giveaway!

Antall besøkende på bloggen har kommet over 20 000. Bare igår var det 231 visninger!!! 
Dette må feires!!
Derfor har jeg en liten Giveaway her på bloggen denne uken, 
med trekning 1.advent, søndag 2.desember.

Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar her på dette blogginnlegget. 
Jeg blir selvfølgelig glad om du i tillegg legger deg til som følger på bloggen min, 
og "liker" min FB-side *smiler*

Et slikt mariustrekk til din mobil kan du vinne:


Prøv lykken da vel?


12 kommentarer:

  1. Prøver gjerne jeg:-):-) God søndag til dere,klem fra Inger-Lise:-):-)

    SvarSlett
  2. Ja takk :) Det mariustrekket der vil jeg gjerne vinne :)

    Krysser fingrene for at det blir meg ;)

    Hilsen Torhild F. Stokke

    SvarSlett
  3. Så fin den ble !! Hadde gjort seg blant alle anleggssluskene på jobben 😃
    Gunnvor

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha, ha, de hadde vel blitt misunnelige da;)

      Slett
  4. Den var fin:) det vil jeg gjerne vinne:) utrolig koselig blogg du har :) Mvh Kine Svarstad-Elverhøy

    SvarSlett
  5. Så gøy med så mange visninger, jeg kjenner følelsen :)
    Mariustrekket var jo bare herlig og noe jeg hadde blitt sååååå glad for om jeg vant :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  6. Jeg blir veldig gjerne med ☺

    Håper du får en flott uke videre! KLemmer fra Nina

    SvarSlett

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!