fredag 23. november 2012

Me and my Major


Påsken 1997 fikk jeg denne kjøkkenmaskinen av mannen min. 
Skal si jeg har blitt avhengig av den. 
Den bruker jeg til baking: røre sammen,piske og elte. 
Men den har jo også masse ekstrautstyr, 
så da brukes den også til å hakke nøtter, male mandler,forme kransekakestenger, 
lage smoothies, kverne kjøtt og fisk, raspe grønnsaker og ost..... 

Denne gang var det serinakaker på menyen, min brors favoritt...


...og berlinerkranser i mammas gamle kakeboks *smiler*


I love my Major!

2 kommentarer:

  1. Så koselig, Lill Torunn! Her er det også helt nødvendig med serinakaker! Det ligger vel i slekta det og... får vel begynne å bake snart jeg også. Så koselig ut!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Alltid koselig å bake, iallefall når man egentlig skulle støvsugd eller no sånt kjedelig, hi,hi...

      Slett

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!