onsdag 28. november 2012

På toppen av skapet



I våres pusset jeg opp dette skapet, og det henger nå i trappegangen fylt
 med gamle minner og pynt. Jeg har igjen å fylle de små rammene inni skapet, og den som henger på utsiden med noen gamle bilder. Slikt tar VELDIG lang tid her hos meg!


På innsiden av døren har jeg rett og slett brukt et stempel og stemplet på noen fine ord. Dere husker kanskje HJERTET som hang på kjøkkenet? Disse er også stemplet med dette før de er sydd sammen. 
Syntes det var en god ide, og i tillegg har jeg tenkt den ut helt selv, hi,hi...


På toppen av skapet, står denne gamle dukken i porselen som jeg har arvet. 
Tror den har sitt opphav hos min mormor?
 Mange barndomsminner er knyttet til denne 
Den kom, som dere ser, ut for et uhell da jeg var liten, 
men synes igrunn den har klart seg godt tross sin høye alder.

PS. Har du meldt deg på Giveawayen denne uken?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!