fredag 2. november 2012

Noe gammelt, noe nytt, noe lånt, noe blått.



Som jeg fortalte tidligere HER, liker jeg veldig godt min "LilleStue"
Dette bordet i  Lillestua har jeg hatt i mange år. 
Det mangler en klaff, men det fungerer jo greit som konsollbord.
"Noe blått"  er fra klubbturen med venninnegjengen til Blåfargeverket i fjor, 
og  "diskoskasteren" er fra Athen.Duken er en gammel etter min mamma.


Speilet her fant jeg nedstøvet og avflasset i en gammel kjeller, så det måtte bli hvitt.
Det samme med disse lysestakene som var grønne, og lampen som var falmet brun. 
Stolen er en av to jeg har etter min bestemor, 
og de har fått en makeover med maling og nye setetrekk.
Det er over et år siden jeg pusset disse tingene opp, 
men jeg har ikke vist det til dere før nå *smiler*



Ønsker alle mine lesere en riktig God Helg 


2 kommentarer:

  1. Blir i godt humør jeg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var da godt jeg kunne glede noen ikveld, hi,hi.. Du har jo sett dette mange ganger du Gunnvor, og velkommen igjen ;)

      Slett

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!