tirsdag 19. juni 2012

DIY- trykk på vimpelrekkene

Nå er det nedtelling her hjemme. 2 dager igjen, og så er det FERIE!!!! Har ikke hatt den store feriefølelsen ennå, men jammen kom den med godværet her på kysten idag *smiler* 

Som jeg lovte igår, skal jeg dele med dere hvordan jeg trykker navn på minivimpel-rekkene. Du trenger: 
  • bokstavsjablonger, mine har jeg kjøpt på Panduro. 
  • små svamper,på søstrene Grene selges de for et par kroner.
  • tekstilmaling, vannbasert maling fungerer like greit.


 Gjør klar maling, svamp, vimpel og bokstavene du trenger(må vaskes etter hver gang hvis en bokstav brukes flere ganger i navnet).







Legg sjablongen der du ønsker bokstaven, og trykk maling på. Ikke trykk for hardt, da smitter det av på baksiden.









Du må legge på et litt tykt lag. Det tørker inn etterhvert selv om det ser litt klumpete ut mens det er vått.

 Da var vimpelrekken min ferdig, og hvem som skal ha den? Det får du høre om imorgen;)
Håper det er sol hos deg også idag!


LilleBessa




4 kommentarer:

  1. Å, så fiiin!!! Tror jeg vet hvem den er til...
    Tenk nå har du snart laaaang sommerferie!!!
    Håper det blir fint vær!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi får krysse fingre og tær for godt vær;) Du må nok vente og se til imorgen, hi,hi. Men den skal langt nord, det er sikkert!

      Slett
  2. Så skjønn vimpelrekke ღ
    Hørtes deilig ut med
    ferie snart ja :))
    - koselig blogg du har ღ
    Klem fra Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, nå skal det bli deilig med ferie, det er sikkert. Så koselig at du stakk innom her og likte bloggen;) Ha en fin onsdagskveld!

      Slett

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!