fredag 1. juni 2012

Tallerkenhylle og vimpler side om side

Idag er det fridag for meg, og jeg har planer om å få hengt opp tallerkenhylla jeg har skaffet meg fra Oliver furniture. Var heldig å få kjøpt den  brukt på Finn jeg da, men ser helt ny ut. Og ny er den jo for meg uansett;) Bilder av vidunderet kommer senere, forhåpentligvis allerede ikveld....

Ellers blir det vel litt tid ved symaskinen ikveld etter hjemlige sysler og kjøring hit og dit av husets ungdommer. Synes det blir så sommerlig og fint med vimpler, og syr både til eget bruk og for salg.












Denne minivimpelrekken som jeg hadde hengt på kjøkkenet mitt er nå solgt, så jeg får lage meg en ny.
 Disse store vimpelrekkene pynter så fint opp på verandaen der de vaier i vinden:)
Har egen annonse på Finn med disse vimplene. Interessert? 
Send meg en melding eller gå inn på annonsen Her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!