lørdag 30. juni 2012

Tallerkenhyller igjen


Som dere sikkert har skjønt, har jeg en forkjærlighet for disse tallerkenhyllene. 

Har egentlig alltid likt dem, men har den siste tiden også fått øynene opp for å bruke dem litt utradisjonelt. Fra gammelt av, hang den på hvert et velassortert kjøkken med de fineste tallerkenene som pynt. Den sparte også ofte rom til andre ting i skuffer og skap,der det var smått om plassen.

De er i vinden som aldri før, både i butikker, blader og her i bloggverdenen. Jeg har fortalt dere før om tallerkenhylla på kjøkkenet HER. Men nå har jeg i tillegg fått tak i noen gamle og pusset dem opp. 

Har planer om å ha en på gjesterommet med litt bilder og bøker, og kanskje henger jeg en ut. Vi får se ;) Da skal jeg i såfall knipse litt jeg vettu *smiler*  Uansett må noen selges.  

PS. Har du meldt deg på min Giveaway?                                      

Ha en fin lørdag;) 

LilleBessa





2 kommentarer:

  1. Fiiine tallerkenhyller!
    Nydelig farge på den nederste!

    God helg

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant den fargen er fin? Det er den samme som beskrevet i innlegget "I'm in love"... Sååå hyggelig med kommentarer;) God helg til deg også!

      Slett

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!