onsdag 20. juni 2012

Sommeravslutninger

I disse dager er folk travelt opptatt med avslutninger og sommerfester av alle slag før sommerferien setter inn for alvor. Det er selvfølgelig deilig at det snart er ferie, og slike avslutninger preges mest av forventninger til det som skal skje på dager hvor man kun skal tenke på seg og sitt.
Men sommerfesten kan også bety farvel for godt til gode kolleger som etter ferien starter opp på et nytt arbeidssted. Da får vi håpe at vårt samarbeid har satt spor, og at de tenker med glede tilbake på den tiden vi har hatt sammen. Gode kollegaer er viktig ! Ta deg tid til de rundt deg i hverdagen. God sosial støtte fra kolleger og leder gjør oss i stand til å takle større utfordringer og er en viktig buffer mot stress, overbelastning og sykdom. 


Heldigvis er jeg omringet av gode kollegaer hver dag, og idag dro jeg hjem med denne hyggelige hilsenen. Den skal jeg passe godt på i sommervarmen, for den trenger like godt stell og pleie som mine kollegaer gjør.

 Er du en god kollega? Test deg selv!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!