fredag 15. juni 2012

På verandaen

Her blåser det voldsomt idag, men solen skinner så man kan ikke klage. 
En liten snartur ut på verandaen for å se om kaffen kunne nytes der? Det ble heller her foran pc-skjermen, og resulterte i et nytt blogginnlegg *smiler* 

Til og med geraniumene syntes det var litt strevsomt i blåsten, 
og denne stakkaren i vasen her holdt på å ende sine dager i lia.
Fikk reddet den i siste liten, og nå står den og koser seg sammen med fuglehuset
jeg har kjøpt hos am-design.


Blomsten i vaskebøtta vet jeg ikke navnet på, men den er en gave fra noen av mine flotte elever m/foreldre. Slike ting varmer, og er med på å få meg til å glede meg til å møte dem igjen til høsten, men først er det sommerferie:) Har allerede tatt helga nå, og så er det bare 4 dager igjen !


Ha en fin fredag 

LilleBessa

2 kommentarer:

  1. Hei! Så koselig innlegg, og så flott reklame da:) Det var stas!!! Til høsten når alle er tilbake fra ferie, blir det et blogg treff i butikken vår. Det kan bli spennende!!!
    Ha en fin kveld. Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er jo sååå mye fint i butikken din, og dette fuglehuset passet jo fint her;)Har hørt om bloggtreff, da vil jeg gjeeerne være med!

      Slett

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!