mandag 11. juni 2012

På tampen


Nærmer det seg ferie for deg også? Det gjør det her i huset, og planer skal legges.... Her i sør-Telemark har det vært et strålende vær idag, og jeg har hatt muligheten til å prise det fine været. Måtte det bare vare!!


Men det er jo ikke sikkert at alle dagene i ferien blir av denne sorten. Derfor er det mange som planlegger å reise litt. Kanskje til søta bror eller deilige Danmark, herlige syd-Europa eller muligens enda lenger og til enda mer eksotiske steder? Uansett håper jeg du får en ferie med fine opplevelser og gode minner :)

En av de fineste feriene jeg har vært på, har rett og slett gått lenger nord, nærmere bestemt Lofoten.



For en herlig plass! Nå skal det sies at vi hadde været på vår side, men uansett vær, er dette et sted som må oppleves. Bildene i dette innlegget er alle herfra.

















 Etter hvert som man har reist litt rundt i Norge, oppdager man hvor fantastisk vårt eget land er. Vi har alt fra høye fjell og dype daler, store skoger og enorme fjellvidder, lange kyststriper med vakker skjærgård , idylliske innsjøer og de flotteste fossefall.



 Kanskje DU skal utforske litt her hjemme i år?




LilleBessa


10 kommentarer:

  1. Er så enig!
    Selv om mitt hjerte brenner for Danmark og syden,
    er Norge virkelig et vakkert land
    Det fikk jeg erfare for noen år siden.
    Min kjære mamma spanderte tur med hurtigruten.
    Fra Trondheim til toppen av vår vidstrakte land.
    Vi var ekstremt heldig med været,
    og for en tur!!!
    Vakkert, vakkert
    Drømmen nå er å ta turen igjen, med min kjære, og barna :-)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Drømmer om Hurtigruten, det var sikkert alle tiders;) Danmark er planen foreløpig her, på sykkel. Vi får se an været :/

      LilleBessa

      Slett
  2. PS! ta bort ordbekreftelsen, så får du mere kommentarer

    SvarSlett
    Svar
    1. Da har jeg trykket "Nei" på ordrebekreftelse? Hva betyr det egentlig?

      Slett
    2. Klokkeslettene her blir også feil, lurer på hvordan jeg fikser det? Glad for svar :)

      LilleBessa

      Slett
    3. Fant det visst ut, helt på egenhånd ;)

      Slett
  3. Sant nok at det er mye i MOr Norge som er verdt å se. Flotte bilder du har, og flott blogg. Ha en super sommer.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det ble så fantastiske bilder der oppe, må være noe med lyset... Hyggelig med ros, blir så Glad av det:)) Goood sommer!

      Slett
  4. Takk for hilsen hos meg. En hyggelig blogg du har her også. Herlige bilder fra vårt flotte land med mange fine feriemuligheter. Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  5. Der hjelper seg stadig, hyggelig at du stakk innom på en titt;) Får mange gode tips av dere garvede bloggere vettu.
    LilleBessa

    SvarSlett

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!